Μην ντρέπεσαι να γράφεις αυτά που οι άλλοι δεν ντρέπονται να κάνουν

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Μια παρεξήγηση από το πουθενά

Κάποιοι συνάδελφοι δημοτικοί σύμβουλοι έμαθα ότι θίχτηκαν από το κείμενό μου «Και σαν πρώτα προδομένοι…» που δημοσιεύτηκε πριν από λίγες μέρες στο blog. Ενημερώθηκα, μάλιστα, ότι επιθυμούν να προβούν σε δικαστικές ενέργειες για την αποκατάσταση του ονόματός τους.
Κάτι απολύτως θεμιτό αν ένιωσαν ότι προσβλήθηκαν από τα γραφόμενά μου, όμως εδώ έχει δημιουργηθεί μια τεράστια παρεξήγηση. Το κείμενο αυτό γράφτηκε για να επισημάνει τα κακώς κείμενα στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Απλώς, στον πρόλογό του, κι εκεί είναι το επίμαχο σημείο, γίνεται αναφορά σε «πρόσωπο που κινείται λάβρος εναντίον μου…» κ.λπ. Είχα στον νου μου κάποιον ο οποίος περιφέρεται σε διάφορα καφέ και με διαβάλλει συνεχώς. Είναι αξιοσημείωτο πως έμαθα ότι με αποκάλεσε «ομοφυλόφιλο» και ότι έχω δεσμό (!!!) με συγκεκριμένο πρόσωπο που σχετίζεται με τον δήμο και τον δήμαρχο!!!
Συνεπώς, «μπηχτή» υπήρξε, αλλά μόνο και μόνο για να σταματήσει ένας κακοήθης να με κατηγορεί παντού. Προηγουμένως, είχα ενημερωθεί ότι αυτός που με συκοφαντεί μάλλον είναι δημόσιος υπάλληλος και διορισμένος εκτός της αξιοκρατικής διαδικασίας του ΑΣΕΠ. Οι συνάδελφοί μου δημοτικοί σύμβουλοι που ένιωσαν ότι προσβάλλονται πρέπει να αναθεωρήσουν. Καμιά αιχμή δεν υπήρχε γι’ αυτούς και απορώ γιατί συνδύασαν το άτομό τους με το κείμενο, αφού δεν αναφέρεται πουθενά κανένα όνομα και οι σχέσεις μας-πλην μιας ασήμαντης πικρίας που δεν είναι της παρούσης- ήταν άριστες.
Δεν θέλω να αναφέρω τα ονόματα των συναδέλφων που πειράχτηκαν γιατί θα είναι σαν να τους φωτογραφίζω και θα φθάσουμε στο ίδιο αποτέλεσμα.
Κατά τα λοιπά εγώ εξακολουθώ να τους θεωρώ φίλους μου και ασφαλώς το blog είναι ανοιχτό για να αναρτήσουν κι αυτοί τις απόψεις τους.

Αρης Νόμπελης

Επισκεπτες

copyright ©: Όμιλος Επικοινωνίας "Nobile" , Άρης Νόμπελης, "Προφίλ της πόλης" επικοινωνία : arisnobelis_profil@yahoo.gr